Buat Hadiah Rekaan Anda Secara Online!

15 November 2009

Rumah Sewa

Rumah sewa??
Korang pernah duk rumah sewa x.....biase r mase study ni terpakselah aku duk rumah sewa ngn sahabat2.....cantik x rumah kt bawah ni??



Haa....kalau korang nk tau..ni lah bukan rumah sewa aku(actually rumah lecturer aku, Madam RRR)
Ade spambob besar lagi tuh..ni mase openhaus hari tu...hohoho....




Dan hakikat yg ingin aku tunjuk...................ade kt bawah ni.....





Inilah yg sebenar.....inilah keadaan rumah sewa aku kemas(sebaliknya)......kalu korang nk tau kasut aku yg mane korang cari yg ade huruf E tu....EDWIN(murah je).....ade 2 pasang lg kasut aku yg lain....korang carilah sendiri..helmet aku pn ade kat situ..yg warna hitam(byk kan??)....an.....an....an......

No comments:

Post a Comment

Kalau dah baca tu, komen2 la sikit....