Buat Hadiah Rekaan Anda Secara Online!

23 November 2009

1 pagi di Batu 50

Bertemu kembali...kali ni entry aku ntah pape la..aku tgh boring ni..duk layan lagu jiwang je...maklumlah..jiwanglistic la katekan......

Aku baru sudah makan malam tadi...awal aku dinner malam ni...pukul dua belas tengah malam..sampai kul 1 pagi lbh...hahaha....



Aku dan tiga sahabat lagi dinner kt sini....restoran Batu 50...walaupun kat sini mahal...tapi tetap pergi jgk..tak tau lah kenape....maybe penjaga kaunter kat situ lawa kot...huhuhu....
Time kitaorg g td org laen duk tgh syok tgk bola...mane lawan mane aku tak taulah sebab aku tak dapat tgk....dinding menghalang ku.....sedey betol.......tapi time goal org laen bersorak aku join je...hak3....

Sekian.....Wassalam.........

No comments:

Post a Comment

Kalau dah baca tu, komen2 la sikit....