Buat Hadiah Rekaan Anda Secara Online!

15 November 2009

Operasi bedah siasat my lappy::Acer Aspire 4720

Korang pernah buat bedah siasat tak kt laptop korang??
Kat sini aku nk kongsi sikit pasal laptop aku yg aku leraikan satu persatu dulu.....


Ni lah laptop aku....kat bawah ade gambar mase aku bedah siasat die.....bagi yg tak boleh tgk darah, elakkan melihat foto-foto di bawah...takut termuntah atas keyboard korang susah lak....(sape percaye die bengap tahap pasir berdengung)...hahahah......
Kat bawah ade gambar berdarah lagi.......





Haa....ni lah isi perut laptop aku....banyak tak darah.....??
Bawah ade lagi.........



Ni kulit laptop aku yg telah aku koyakkan td...aku koyakkan mcm aku koyakkan kulit korang lah....eee.....!!!



Korang tengoklah...dah bersepah dah...kulit, hati, jantung, paru2, kepala, mata, dah merata2.....kesian aku punyer lappy.....huuhuuhuuu.....



Ni sebab laptop aku kuat merokok..byk giler karbon monoksida melekat kat paru-paru die...
So, katakan TAK NAK!! ok.....


Ok..x blh tunjuk byk2 sangat..nanti korang x leh tido lak(actually gambar2 ni je yg ade)......hehehehe........

No comments:

Post a Comment

Kalau dah baca tu, komen2 la sikit....