Buat Hadiah Rekaan Anda Secara Online!

16 November 2009

Laptopku yang amat "canggih"

Kalau dulu aku ade tunjuk kat orang yang aku buat bedah siasat kat laptop aku kan...
Tapi kali aku nak kongsi lak keadaan laptop aku sekarang ni lak........CANGGIH siot.....




Haa....ni Acer Aspire 4720 aku yang aku beli 2 tahun lepas.......
Korang nak tengok ape kecanggihan laptop aku ni....ade kat bawah ni......



Jeng...jeng...jeng.....!!!!




Ni lah monitor laptop aku....hahaha....canggih kan???
Memang laen dari yg lain....




Kalau laptop orang lain screen 12" 14" je....tapi aku punye 19" Square!!!




Korang nak tau mcm mane leh jadi cmni???
Screen asal dye dah pecah laa......aku tumbuk sebab tak puas hati kalah main game bola....huhuhuhu
Pastu terpaksalah pakai desktop punye monitor nih....tapi best jgk dol....besar...tgk movie terang jee.....hehehe.........chow!!

No comments:

Post a Comment

Kalau dah baca tu, komen2 la sikit....