Buat Hadiah Rekaan Anda Secara Online!

14 November 2009

Bulan terakhir sem 5...















Haa.....ni nak citer sikit pasal status budakhijau....aku ni sekarang tengah study lg...dalam jurusan Diploma Teknologi Maklumat(Pengaturcaraan)....mcm best je bunyi kan.....tp aku study kat politeknik je.....tp x pe laa...sambung belajar jgk namenye kan....

Sekarang ni aku dalam semester 5...dah lame aku dah sebenarnye aku study kat poli ni...tp rase mcm baru bulan lepas aku daftar masuk sem 1...
Sem 5 aku ni pun tinggal lebih kurang sebulan je lg...final exam dah dekat...tapi ape yg telah aku blajar dari awl sem ari tu baru masuk 35% dlm kpale otak aku ni....ntah pape laa....subjek yg paling aku blur sem ni ialah Java Programming...langsung x tau pape...tapi ni silap aku jgk...MALAS!!!

Malas ni mmg penyakit yg x de ubat la....cari la kat farmasi or hospital pakar mane pun....x de jual ubat utk penyakit malas ni....daa.....(malas nk tulis panjang2)

No comments:

Post a Comment

Kalau dah baca tu, komen2 la sikit....