Buat Hadiah Rekaan Anda Secara Online!

16 November 2009

Dinner malam ini di kedai Ma

Aku mls nk taip banyak2 kat sini...nk tunjuk je ape yang aku makan td....


Teh tarik.....buih dah habis aku sedut.....haha
Ade lagi.............




Nasi Goreng Kampung bertelur mata masak 3/4....ikan bilis, ayam, bawang hangit pun disertakan skali....
-
-
-
-
-
-
-
Dan apabila selesai dan kekenyangan melanda diri....

Ada 4 pinggan kat situ....semuanye bukan aku yg kedarah...aku kedarah satu pinggan je ok...bukan hantu raya nk kedarah banyak2 nih...lol....
-
-
-
-
-
-
-
-



Haa....rezeki lagi....lepas balik dari kedai makan td ade ni lak...dari Ijat yg summbat...hehehe.....
Gigabite tu dol...berape gigabite aku x tau la....x terkira je td....kire desert la ni.....kenyang......
Alhamdulillah..................

No comments:

Post a Comment

Kalau dah baca tu, komen2 la sikit....