Buat Hadiah Rekaan Anda Secara Online!

05 December 2009

Pencuri Wifi di Petronas


















Haaa.....pencuri wifi kat petronas??





















Haha....tadi mase aku dgn sahabat2 keluar pergi mkn..berhenti kat petronas sebab salah seorang sahabat aku nak bagi mkn die punye kuda...pastu aku pergi la tuggu dkt sebelah tepi kedai mesra tu...korang nak tau ape yg aku nampak??
Korang tgk la foto kat bawah ni......




Hah...korang nampak tak ape tu...mmg tamak haloba betul la pencuri nih...
Dah la curi wifi....karen pun die kebas gak(dlm foto tu wayar charger pencuri tu punye laptop sambung kt plug petronas tu)
Pastu main wifi lam krete..haha...aku tgk cun jgk pencuri nih....maybe die tgh reply komen2 lam facebook die kot...hahaha......
Lepas ni g curi minyak lak......

No comments:

Post a Comment

Kalau dah baca tu, komen2 la sikit....