Buat Hadiah Rekaan Anda Secara Online!

24 February 2011

Lawak Samy Vellu


1. Samy Velu Berkata Tentang Pos Laju;

"Besoh kirim, hari ini juga sampai "



2. Di TV yang dia berkata dia malu;

"Ini prekara sangat memalukan saya dan kemaluan saya sangat-sangat la besar"



3. Samy berkata dalam ceramah;

"Kita akan bina satu jambatan wuntuk worang-worang kampong di sini"

Lantas seseorang bertanya,

"Datuk,sini takde sungai, buat apa bina jambatan?

dan Samy dengan bangga membalas ,

"Kalao takde sungai,kita bina sungai"



4. Kata-kata Samy yang tersohor kepada pemberita;

"Toll naik sikit, banyak marah saya. You worang ingat semua ini toll saya punyer bapah punya kah!"



5. Semasa krisis air;

"Semua worang diminta jangan membuang aiyerr..!"



6. Tentang masalah sosial;

"Worang-worang2 muda sekarang banyak suka hisap dade(dadah).." 



7. Semasa kempen derma darah di Sg.Siput;

"Marilah kita semua menderma dare(darah)..."



8. Semasa memberi ucapan di pelbagai acara;

"Selamat datang saudara-mara semua" (Ia sepatutnya saudara-saudari)



9. Semasa bising-bising tentang Al Arqam;

"Saya gumbira bahawa didapati tiada pemuda MIC terlibat dalam kes arqam"



10. Juga lawak tersohor Samy;

"Kita akan bina roket pigi matahari".....

Pemberita menjawab.."Tapi Dato, matahari terlalu panas untuk didekati"...

Jawab samy..

"Itu tade masalah....kita hantar waktu malam"....

No comments:

Post a Comment

Kalau dah baca tu, komen2 la sikit....