Buat Hadiah Rekaan Anda Secara Online!

20 January 2010

Sahabatku......



SAHABATKU...maafkan aku yang telah melukaimu....maafkan aku yang telah membuatmu tertanya-tanya mengapa aku begini...mengapa aku cuba untuk menyingkirkan seorang sahabat yang telah banyak memberi aku tiupan hidup...
Namun...bila hati berbicara...bila perasaan menggendang hati...aku tidak terdaya lagi...dan aku merasakan aku akan kalah dengan sifat hati ini..kerana tiada petunjuk yang aku lihat aku akan menang..ia telah lama...aku mahu cuba untuk menjauh darimu...aku mahu cuba untuk menafikannya...kerana ia menggoncang jiwa...kerana ia membengkakkan fikiran...kerana ia meneluskan mataku terus kepada wajahmu meharungi segala kewujudan...
Namun aku baru mengerti...aku juga tidak dapat menafikan erti sahabat yang telah terbenam jauh di lingkaran hati.....yang telah sejati.....
Sahabat...aku telah cuba untuk menolak segala rasa pahit itu.....dan aku akan terus mencuba........
Maafkan aku..........


No comments:

Post a Comment

Kalau dah baca tu, komen2 la sikit....